miercuri, 29 februarie 2012

Anotimp

Inca dormeam dar aroma ta de dimineata scaldata in morfina imi statea in hainele putrezite de noapte. Inca vroiam sa simt ca visez. Inca te vroiam doar vis, real poate doar mort!Nu mi-a mai curs sange albastru ceea ce inseamna ca ma vindec de tine.Imi curge sange de soare spalat cu Wash&Go, samponul cumaprat din benzinarie. Inca miroase a benzina. Nu te-am inteles desi te-am pipait ca o pagina alba, ca un orb ce isi canta sufletul pe foi. Aveam impresia ca totul se invarte intr-un fel de clepsidra. Atunci cand nisipul se termina o intorci si o iei de la capat, prin aceleasi tampenii. De data asta se pare ca nimeni nu a mai intors clepsidra si eu incepeam sa imi recapat viitorul pe care l-am pierdut in trecut, fragmentandu-l in mii de bucati de prezent.Am adormit  in tot vartejul ala. M-am trezit ametita de clipele sarate ale cafelei varsate pe pat. Un buna dimineata si o cafea varstata imi faceau dimineata o tampenie de care m-as fi grabit sa scap. M-am ridicat din pat si m-am dus la oglinda
"Dragule, a mai trecut un anotimp"

4 comentarii: