miercuri, 1 februarie 2012

mesaj trist

Ultima convorbire m-a facut sa realizez ca te iubesc. Atunci cand ai renuntat la mine am crezut ca mai exista speranta ca intr-o zi vei redeveni cel mai bun prieten al meu dar si cel pe care il iubesc. Aseara tu m-ai distrus complet, sfaramandu-mi ultima bucata de suflet ramasa , o piesa indoita si ea dintr-un puzzle. Aseara mi-ai spus ca nu mai putem fi nici macar amici.Dragule, iti va fi mai bine asa? Sper ca da! Mie, insa nu imi e bine!Nu imi e bine pentru ca mi-ai luat cel mai bun prieten, cel care ma asculta, la bine si la rau. Ma mandream cu faptul ca am un prieten la  distanta, care ma incuraja si ma facea sa rad. Aseara m-ai facut sa plang pentru a 3-a oara. Doare rau de tot ce ai facut! Crezi ca merit ceva mai bun decat tine? Te inseli atat de mult..Dragule, te iubesc si asta nu se va schimba prea curand...cred ca niciodata.
Vor trece luni poate si ani si nu o sa  vorbim dar la un moment dat iti vei aduce aminte de mine si atunci poate ca vei vrea sa vorbesti cu mine...si atunci, sa stii ca voi fi aici!Mereu voi fi aici pentru tine!
Aseara ma intrebam daca o sa ma suni de ziua mea. Am inceput februarie cum nu se putea mai rau... O sa urmeze 21 februarie. Atunci, poate imi vei lipsi cel mai mult!

Eu inca te iubesc!Cu multa dragoste, mereu a ta Alexandra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu