sâmbătă, 11 februarie 2012

Ayda

Eu..sunt doar un alt eu. Un eu gol care fumeaza orice fel de tigari, care bea cafea doar noaptea, care danseaza in mijlocul pustietatii, care plange cand toata lumea rade. Eu sunt eu si atat. Tatal meu a murit cand aveam 7 ani iar mama sta cu nebunii pentru ca acolo e singurul colt de rai pentru ea. Eu sunt doar o fata de 19 ani care viseaza cu zapada la un loc. Viseaza la pamantul  liber, la cerul ascuns de ploi.
Eu sunt cea care a alergat dupa un el intr-o ploaie de vara dar nu s-a intors inapoi. Tot eu sunt cea care a plans cu lacrimi de suflete cand a pierdut ultima cheie a sufletului acelui om nesuferit de placut pe care l-am iubit. In momentul ala, acel eu te ura mai mult si te iubesc si mai mult.
Eu sunt cea care de obicei adoarme pe o perna plina de puf, intr-un cearceaf scufundat in iluzii si dezamagiri.
Sunt acel eu care bea ceai din aceasi cana, care de obicei este lasata sa adoarma langa scrumiera. Le spal odata pe saptamana, atunci cand imi resetez inima.
Pe acest eu uitat de lume il cheama Ayda.
Ma cheama Ayda. ..

Un comentariu: