marți, 28 februarie 2012

dream!

Inca alerg pe o sarma imaginara. Si alerg...ma impiedic, cad si vad cu rochia de matase imi place a sange. M-am lovit cu o piatra de suflet si acum imi curge a rochie de cires!M-a hipnotizat marul la umbra caruia am stat. Marele Domn Mar!Copac al iluziilor trecute- am vorbit cu el si inca isi mai amintea ticul lui, de care, probabil nu a scapat nici in ziua de azi.Merele nu mi-au inspirat niciodata incredere pentru ca erau ca nsite fii risipitori. Plecau in lume sa o cunoasca apoi reveneau acasa, unde cresteau si se faceau prea dulci si prea zemoase. Oribil de zemoase!Azi nu am scris despre el pentru ca nu am chef! azi am devenit o pasare cu aripi lungi crescute in interior.Cum pot sa zbor?!Simplu!Imi iau sarutul, divina respiratie a marii, frunzele ponosite ale marului si... un ultim regret! Azi am scris cu buzele!

Un comentariu:

  1. Inseamna ca ai buze delicoase de scri asa frumos.
    Mie imi plac merele,sunt atat de vinovate in istorie... si totusi atat de importante,cu ele incepe adevarata istorie...

    RăspundețiȘtergere