joi, 2 februarie 2012

Mesaj

Azi a nins mai rau ca ieri. Nu ma uitam pe geam pentru ca oricum te vad oriunde, in orice colt al ninsori, in orice fulg de lumina.Orele...au fost ca niste gauri negre in spatiul inchis din camera.M-am simtit mai singura ca niciodata, abandonata intr-un camp necunoscut unde totul era asa cum visasem.Telefonul zacea pe banca rupta si nu parea ca ar avea de gand sa sune. Apoi intr-un moment de impulsivitate l-am luat si am inceput sa tastez cuvinte fara rost, cuvinte pe care le sti de cand m-ai cunoscut. Ti-am trimis un mesaj absurd din care nu ai inteles nimic. Mi-ai raspuns cu un "Adica"... Oricum te-am pierdut si acum e doar o batalie prin care incerc sa te aduc inapoi. E clar: batalia asta o duc doar eu  impotriva tuturor si e doar o alta infrangere si sunt constienta.Uneori ma gandesc daca iti este bine.. daca te gandesti din cand in cand la mine, daca, pur si simplu, iti e dor de mine. Si uneori constat ca nu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu