duminică, 5 februarie 2012

taxi?

-Buna ziua! As dori si eu un taxi pe strada Luminii bloc R 13, daca se poate.
-Da! In 10 minute.

Afara ninge a lacrimi de gheata. Totul e pustiu pentru ca lumea nu se sinchiseste sa iasa afara pe vremea asta. Poate doar la magazinul din bloc.Inghet .Primesc un beep si stiu ca trebuie sa vina taxiul insa mai trec vreo 10 minute si apare.Ma urc intr-un taxi  in care un om, trecut de 40 de ani si cam sictirit ma intreaba unde ma duce
-Pai, daca se poate, la iesire din oras.
-Se poate, zise pe un ton sictirit,si incepuse sa se miste bezmetic in cautarea unui servetel.
Nu m-am uitat cu atentie la el. M-am uitat doar la geamul care era putin ciobit si cam murdar./
-Ce vreme. Macar daca ploua si apoi iesea soarele.Dar nu!
Nu il ascultam pentru ca priveam pe geam cum tacerea ma loveste cu secunde si minute scaldate in amintirea ta.Strigatul meu nu il aude. Nu aude cum incerc sa evadez din masina aia in care ma simt sechestrata. Imi regret decizia de ultim moment.Anotimp in care sarutul e imaginea nudului, in care eu te-am pierdut.
-Asa e la noi in tara. Ploua, ninge. Niciodata cum trebuie sa fie.Privirea lui era fixata pe haina mea de bumbac. E cam frig afara pentru cum te-ai inbracat.
-Da..nu dureaza mult si ma intorc acasa deci nu trebuie sa indur frigul prea mult. Am incercat sa schitez un zambet dar tentativa a esuat.
Tipul care conduce incearca si el sa zambeasca insa plictiseala i se citeste pe chip Probabil azi sunt al 1000-lea client si s-a saturat sa priveasca lumea cu un  zambet tamp pe fata.am ajuns.
- 7 lei.
- Nu am marunt. Am doar 10 lei. Vi-i las asa.
-Multumesc.
Cobor si incep sa merg, apoi alerg, apoi plang si ajung de unde am plecat: Pamant! Mi-a fost dor de tine.


2 comentarii:

  1. mie imi plac taximetristii nu au rest niciodata.
    si imi plac si ca ma duc unde vreau, e cald in masinile lor si pot sa visez cu ochii deschisi lejer in locul din spate.

    de ce sa iei taxi ca apoi sa mergi iar, si in plus alergi si sa plangi?


    imi place cand imi povestesti... incerc sa-mi imaginez mereu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai... pur si simplu vroiam sa merg, sa ating pamantul,taximetristul ala era cam aiurea... si in plus nu puteaam sa ajung cu taxiul unde vroiam:) undeva unde pot sa fiu eu:)
      taxiul e un fel de trecator de suflete:)

      Ștergere