duminică, 4 martie 2012

Mimo

Azi Mimo mi-a soptit ca un tren a zburat cu 20km/h si ca zbura atat de repede incat norii s-au taiat in viteza lui. Mimo viseaza cu ochii deschisi. Mimo e un copil al strazii, ratacit in lume in cautarea familiei lui. Ne-am intalnit prima data intr-un magazin cand mi-a zambit prima data. Nu m-am mai simtiti deloc singura, ba din contra, simteam ca ins farsit e cineva acolo pentru mine.I-am cumparat o ciocolatica si l-am intrebat cum il cheama.
A sfarsit prin a- mi zice ca numele lui nu o sa mi-l spuna niciodata si ca prietenii il striga Mimo pentru ca mereu se stramba cand oamenii trec pe langa el si nici nu se uita pe unde merg si dau peste el. mimo nu e un oarecare pusti de  pe strada care sa cerseasca mila oamenilor. Mimo este copilul meu, facut cu stelele. mimo viseaza la o lume in care soarele sa apuna de 3 ori pe zi si sa rasara de 4 ori pe noapte. Mimo viseaza la o lume a tramvaielor care sa alunece pe zebre de aluminiu.Mimo, copilul care e imbracat mereu in haine subtiri, care mereu se uita adanc in ochii tai, copilul care mereu iti cauta adevarul si bunatatea in adancul sufletului...a plecat!Mimo, care intotdeauna te va intreba dece ploua sau de ce ninge, te va linisti cu un zambet. Mimo te va intelege daca vrei sa iti savurezi o ultima tigara inainte sa dormi .Mimo, copil cuminte ce este, a ales sa plece si asta doare!
*


" Ayda, tu esti sora mea!"
"Mda, ca sora mai mare ce iti sunt , iti zic sa te culci!"
" vreau sa numaram stelele, putem?
"Nu, ca ploua! Hai lasa-ma sa imi termin tigara si apoi ma culc langa tine"
*

Si tu, Mimo,copilul meu drag si uituc si prostut pe care il iubesc din tot sufletul, pacat ca ai ales un alt drum, cel al ingerilor.





P.s. Am scris acest post cu multe lacrimi in ochi. Multumesc micutului meu Mimo, pe care o sa il iubesc toata viata!Multumesc al meu pui care a plecat prea devreme dintre noi

2 comentarii:

  1. aici, este o lume in care lucrurile se petrec foarte incet si totusi prea repede. un tren lent care sfasie norii cu robustetea lui si un pasager prea tanar, prea grabit...

    uneori cred ca "prea devreme" este calvar pentru alti lenesi, alteori ca ca "prea devreme" este o pedeapsa... tu sa privesti mai frumos Ayda...

    Dupa nori poate e mai frumos...

    RăspundețiȘtergere