miercuri, 7 martie 2012

tratat al degradarii

Din cateogria "zidurile stiu ca ne-am iubit"- tratat al degradarii


Azi la unul dintre colocvii am fost intrebata ce este fericirea. M-am uitat indelung si tot ce aveam in cap era mirosul tau. Aroma ta ma facea fericita. Ne-a dat cate o foaie acel diavol al cunoasterii.Nu am putut scrie decat  cateva cuvinte:
" Fericirea ...el..noi..intr-o zi de iarna!"
Dupa doua ore de stat si de gandit intens la clipe de fericire si de tristete am iesit pe hol si mi-am aprins o tigara.Fericirea mea a murit in fum. A murit si inmormantarea i-am facut prin acel tratat in care mi-am scris ramasitele vremii. M-am degradat in cuvinte si in frunze de litere smulse parca din adancul creierului meu.M-am degradat odata cu fulgii de zapada.Ma degradez in ultimele randuri scrise de tigara in cartea fumatorilor vesniciei.Ma voi degrada intr-un sicriu ars de ploaie si voi inchide ochii intr-o lingura de cafea amara. Dragule, ma degradez visand .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu