vineri, 9 martie 2012

Ceai

Am varsat ultimele note pe spate si mi s-au printat in adancul cerului din coloana mea.Melodia s-a sters si a disparut odata cu ziua ce aluneca intr-o unda de tine. M-am ingropat in ceasca de cafea cu un ultim tipat de regret. Nu te regret pe tine, regret cerul care se va innegri odata cu spuma marii care va disparea in lumina.Doua cuburi de zahar si un ultim sarut fac reteta perfecta de o despartire neindurerata, in care cuvintele sunt pionii sentimentelor.Acum.. am un sentiment de ura pe portativul inimii mele.Fericire?Durere!Am simtiti cum zburam intr-un cer plin de umilinta. Durere din nou. Te vedeam  cum strangeai ultimele clipe din mine. Durea al dracului de mult. Durere infinita stearsa in mormantul din cafea. O ultima scrisoare sculptata intr-un cub de zahar ars crescut in umbra din oglinda. Atat a mai ramas...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu