marți, 21 mai 2013

Icar cazut XI



"Străine, am îngheţat oceanul să nu mă mai vezi în apus! Nu mă urî. Lasă-mi demnitatea să zburde. Nu cred că mai ştie cineva cine sunt: sunt Eliza. Nu cred că mai ştii nici ce fac: desenez… în general umbre. Am cunoscut infinitul de atâtea ori şi îmi e greu să mă dezobişnuiesc să îl am în fiecare seară. Ideile mi-au fost secate de pasul timpului greu. Acum stau şi râd şi urlu. Hei, timp! Priveşte-mă!Sunt la marginea campiei, la începutul prăpastiei.Hei, timp! Zâmbeşte acum! Că ne-am iubit …ai şi uitat ...cum rânduri de nori se scurgeau pe cer, când noaptea adormea, iar eu îţi număram absurdul! Am fost împrumutată vieţii de către moarte ca să îţi dau răsăritul. Mă simt goală şi secată de pământ. Până şi tăcerea mă loveşte cu nişte cuvinte rămase neșterse de zgomotul iernii. Acum e vară! Şi macii au făcut ca şi câmpia să mai sângereze de la atâta roșu!Acum te las, eu voi fi apă, cer, pământ…iad!
A ta- Icar căzut în zbor- Eliza!"



“Cu-aceste aripi de hârtie 
mă-nalţ 
din dragoste pentru tine pământ 
nu fug 
de sus vreau să te cânt 
nu plec 
în cercuri zbor 
ca un cocor 

şi într-o zi 
de toamnă timpurie 
îţi voi cădea în vatră 

ciocârlie 
fierbinte 
cântătoare 
                                                      piatră”                                                        
(poezia apartine lui  Valeriu Butulescu -" Icar")

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu