miercuri, 8 mai 2013

Icar cazut VII


C.V. =>  Caracterizarea visului!

·        Nume: Eliza!
·        Prenume : Nu am!
·        Principala trăsătură a caracterului meu : Sunt vărsător!
·        Ziua de naștere si locul: Oricând, oriunde!
·        Principalul meu defect: Fumez idealuri!
·        Principala ocupație: Zburător prin suflete!
·        Ce aş vrea să fiu: Pământ!
·        Ţara în care aş vrea să trăiesc: Undeva cu munți de lalele galbene şi nori de
gheaţă. Se poate?
·        Culoarea preferată: Griul ochilor mei!
·        Pasarea preferată: Corbul demonilor aroganți!
·        Pictor preferat: Nenea de la ochelari!
·        Eroul preferat: Eu sau nimeni!
·        Băutura preferată: Cafeaua arsă!
·        Mâncare preferată: Secul nopții!
·        Deviza? Nu știu…poate sunt nebună!
Caracterizarea visului a fost trimisă stelelor să mă primească în locul lor de muncă! Şi ghici ce? Nici azi nu m-au sunat să-mi spună când mă voi duce la prima mea zi de muncă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu