duminică, 22 ianuarie 2012

Dor de noiembrie



Azi am privit cerul de o mie de ori. Azi am zis că nu voi plânge nici pentru tine, nici pentru copacii înghețați, nici pentru sărutul somnului! Dar... mi-au căzut gânduri în palme și am crezut că o să strecor niște zăpadă în congelatorul sufletului! Mi-ai trimis o scrisoare și acum am pierdut-o în pustiul genelor mele înghețate de la atâtea vorbe reci! 
Te-aș ruga acum, când pașesc pe ceasul picurat de ceară, să imi dai un bilet de avion care să mă ducă undeva, în cerul de noiembrie ...deși este ianuarie!

"give me a ticket for aeroplane
        ain't got time to take the fastest train
                  lonely days are gone, i'm a-goin' home,

my baby just wrote me a letter."
                      the letter- the box top
                               



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu