vineri, 27 ianuarie 2012

Dimineata

Vii incet in timp ce eu dorm. Poate ca nu vrei sa ma trezesti dar incepi sa faci zgomot cu pasii tai de paianjen.Imi este frica desi in dragoste nu exista frica, nu exista suspans. Inca ma prefac adormita si nu ma misc! Te uiti la mine cum ma descompun usor, usor in lumea viselor. Nu ti-am cerut sa ma salvezi, nu ti-am cerut sa vii!Am vrut doar sa afli cad e acum voi vizita lumea viselor mai mult. Voi incepe sa fumez nuditatea degetelor mele, voi incepe sa ma droghez cu propriul meu trup. Nu ma salva cu zambetul tau gol si nici cu ochii tai albastrii ca un vant turbat.
Aud cum te indepartezi si probabil te rasucesti in scorbura, unde imi pregatesti cafeaua. De ce?
Sa imi poti citi trecutul, viitorul si doar atat... caci prezentul e in ceata.
Inca dorm.Si uite asa trece o ora, apoi mai trece una si te saturi. Pleci si ma lasi acolo in patul de pietre in care nici nu am mai pacatuit de la atata luna ce ne privea.Nu iti place sa fii privit. In mine e tarziu, desi el, cel care a plecat, credea ca e prea devreme.Prea devreme sa ma sting."Esti un prost daca iubesti"- asa ai zis...Si totusi imi pasa de tine mai mult decat orice...Dar maine te voi uita pentru ca esti doar un strain ce iubeste noaptea precum iubesc pamantul. Spune-mi...

Daca iubesc pamant si nu suflet de om chinuit de iubire, tot un prost sunt?
                                                                                                        Al tau Icar, vesnic iubind pamant.



p.s.: nu m-am putut abtine sa nu put gif-ul asta mititel cu Tate din American Horror Storys

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu