sâmbătă, 28 ianuarie 2012

sec


Toate s-au dus in seara aia...erai un fel de majordom al sufletului. Mi l-ai luat si l-ai cam pierdut la inceput pentru ca explicai cum cerul poate avea culoarea ochilor mei.. Acum toate s-au risipit ca si cand un capitol a fost sters!Te-as ruga sa imi scrii si sa imi povestesti intamplarea vietii tale si apoi sa o compari cu mine, momentul in care m-ai privit.Poate asa vei descoperi ca sunt ceea ce altii o numesc revelatie.Poate sunt o revelatie, dar nu pentru tine.
M-am saturat sa scriu pompos, in cuvinte pe care nimeni nu le intelege si uite asa m-am hotarat sa scriu simplu, ca  sa imi ghicesti urma palmii mele, sa imi simti pasul taras, sa imi arunci iar privirea aceea cand ma impiedic, sa imi spui ca de fapt tu nu ma iubesti pe mine pentru ca nu ai timp.
Azi se fac 2 saptamani de cand nu te-am mai vazut, si lacrimile nu s-au uscat pe servetelul parfumat. Miroase a trandafir si tu stii cel mai bine cat de mult imi plac trandafirii...Nu inteleg de ce ultima data i-ai lasat pe o banca in parc.
Cand mergeam pe strazi ma tineai de mana. Iti amintesti? Eram in mijlocul soselei ,m-ai oprit, m-ai luat de mana si ai zis sa dansam.Toata lumea se uita la 2 nebuni...2 nebuni dar indragostiti pana peste cap. Apoi a aparut ea si toata magia a disparut!
Nu mai pun cerul sa te caute pentru ca oriunde te gaseste nu imi va spune unde te aflii.Stii ce as vrea? O ciocolata cu gust a tine, o cafea cu mirosul tau dulce-acrisor, un film cu noi doi cand eram fericiti!
Ultima data ai tipat la mine si apoi ai trantit usa!Adio.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu