luni, 23 ianuarie 2012

Dacă plec eu

M-ai gustat 
și apoi ți-ai aruncat privirea spre geam!
Mereu
m-ai iertat
și apoi a trebuit să îmi pătez buza
cu evantaiul tău de zăpadă neagră!
M-ai lăsat..
și acum ar fi trebuit să tac
și să te chem să muști din mine
și să mă atingi cu piatră de liliac!


Acum am rămas aici, așteptând
 ca umbra copacilor să piardă 
și
tu să te întorci pe același
"te iubesc"
rămas scrijelit în noroi!

Oare...dacă voi pleca eu...
vei începe să bei norii lipiți de perete?


"Două suflete sălăşluiesc în trupul meu."
Faust-Goethe

4 comentarii:

  1. dupa ce am citit mi-a venit sa scriu: " iubirea nu se iarta"; dar oare ce intelegi tu?

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiam ca iubirea trebuie iertata.
    nu te inseli?

    "iubirea de ti-o pierd, imi pierd faptura-ntreaga." alexander pope

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu..cel putin asa cred..iubirea trebuie iertata..cel putin atunci cand cineva greseste
    ma refer la persoana iubita...
    si daca pierd iubirea. ramai doar tu cel pustiu de fericit. am ajuns la concluzia ca e mai bine asa:)

    RăspundețiȘtergere