luni, 21 mai 2012

Liceu!~emotii~

A iubi, a respecta, a aprecia atat munca altora cat si ceea ce avem, a munci, a respira litere, a manca rabdare pe paine, a indura critici, a dormi pe bancile liceului din cauza faptului ca am stat treji nopti la rand pentru a termina proiecte sau pur si simplu pentru a invata. Sunt doar niste verbe care ne-au construit viata de licean intr-un fel pe care noi, pana in acest moment, nu l-am inteles.
Am calatorit si am ajuns la margini de orase, am cantat ca nebunii pe holuri melodii interminabile de la Vama Veche, am dansat portativele limbii franceze  alaturi de doamna diriginta. Am invatat ca spaghetti nu e doar un fel de mancare italienesc ci si amestecul informativ din capul nostru. Am alergat la orele de sport pana au iesit plamanii din noi. Am invatat accentul britanic! De asemenea, am descoperit ca in cabinetul de romana cresc plante nerabdatoare de cunoastere pe care le-am studiat la ora de biologie.
Am fost editori ai proprei noastre vieti de liceeni si cred cu tarie ca am ales ce e bine, inclusiv momentele de stat la barfa. Desigur, pe teme filozofice( e roz sau crem?)
Ne va fi dor de nebunia celorlalti colegi cu care am impartasit aceasi viata, pentru 4 ani! Imi e greu sa admit faptul  ca acum, tocmai acum cand devenim un colectiv unit trebuie sa ne despartim. la inceput poate nu m-ati crezut. Am fost copii iar acum suntem adulti. Uitati-va la noi cum pasim in maturitate, fara frica pentru ca am fost instruiti  cum sa facem fata greutatilor ce vor urma. au existat si vor exista momente cand ne vom simti pusi la pamant si o sa avem impresia ca nimeni nu ne poate ajuta.Atunci ar fi momentul sa ne aducem aminte de viata petrecuta in liceu, alaturide a doua familie a noastra, alaturi de 12 D!Atunci ne vom da seama ca viata nu e viata daca nu ajungem sa ne confruntam cu viata!Noi, asa cum am fost, devenim un altfel de noi!Ne maturizam, si lucrul asta se intampla intr-un stil clasic! O sa imi fie dor...O sa ne fie dor!

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu