duminică, 20 mai 2012

3 in 1

Ma inec ori de cat ori ma chinui sa imi fac un 3 in 1. Doamne ce gust de patima sarata are sarutul tau Cafeaua-ultimele nostalgii ale momentului trecut. Simteam cum imi canta florile din stomac in incercarea de a zbura, atunci cand inghiteam in sec ultima risipa de cafea acidulata. Puteam fi o pasare alba ascunsa intr-o scoica de frica sa nu fie napastuita cu dulcele tarm. Cafeaua e ca o mare neagra. Marea Neagra, un zambet in valuri, o adiere. Pasarea alba poate eram eu cand imi era frica sa iti ating buzele cu degetele mele ca doua lacrimi de gheata. Intre timp gheata s-a transformat in ura si totul a devenit iubire. Simultan cafeaua era mai putina si tremuram din inima, pentru ca imi pompa suferinta in vene si in gene si ochi! Daca as zbura mi-ar fi dor de pamant. Poate lui Icar ii e dor de cer asa cum mie imi e dor sa-ti gust sufletul de om murdar si prost si sarat de dulce. Poate daca m-as mai risipi in vant, as redeveni om. Dar...cafeaua s-a terminat si azi am ascult cuvintele in spatele punctelor. Azi nu am scris cu diacritice cand trebuie de frica sa nu le pierd in 3 in 1 facut pe fuga!

2 comentarii: