marți, 26 iunie 2012

confesiune

*parte din viata de zi cu zi*

Mesaj: Frate... as vrea ca intr-o zi sa te indragostesti la fel de mult de o persoana cum sunt eu indragostita de tine si acea persoana sa fie ca tine. Imi vine sa iti zic ca esti un bou! Ma prefac aproape in fiecare zi ca iti sunt cea mai buna prietena si tot nu imi zici adevarul, dar imi spui ca ma iubesti si alte lucruri. Nu e frumos sa te joci cu mine asa! Ma ranesti, ma doare, sufar, plang. Imi trimiti un mesaj: zambesc, uit de suferinta, rad, ma suni, rad si mai tare. M-am saturat. Mereu te plangi ca tu cazi fraier in diferite situatii. Te-ai gandit vreodata la mine cum cad mereu cand imi povestesti de altele?Nu! Esti ocupat. La distanta si totusi m-am indragostit de tine, anormal de mult:(.Imi zici ca e mai bine sa imi gasesc pe cineva aici, ca ne vom vedea la un moment dat si ca vom fi impreuna. Cand, unde, de ce? Te iubesc, prostule. Te rog, fii bland cu sentimentele mele!

Mesaj: Te iubesc!

Mesaj: ---------------------------------------------------------------

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu