vineri, 13 aprilie 2012

Momente ratacite

Un ultim dans pe o ultima rascucruce.Vreau sa durez, dar cu amintirea asta calauzita de intuneric imi pierd cumpatul si te caut in pat, in cerceaf, in perna, in tricoul de pe mine, mazgalit cu acele culori de ulei pe care le-am folosit sa ne pictam sufletele in chipuri de oameni straini si apoi sa ne cautam o viata, un secol, un veac si sa cladim alte vieti care sa fie zidite intr-o ceasca de cafea arsa de amar. Sau dulce.Oasele idilice asculta si acum cum injura ultimele stele pamantul.Nisipul s-a scurs in mare iar valurile vor sa atinga absolutul. Asa cum vroiam si noi. Am scris despre mine, despre tine..despre noi de cel putin 1000 de ori dar nu ma pot satura sa te descriu, sa te astern intr-o coperta unsa cu nori negri de ploaie ce imprastie orice gand de fericire.
Vreau sa durez, dar ultimele cuvinte se prefac mereu in primele iar televizorul monocrom prinde viata si ma transforma intr-un telespectator fidel ce vede aceasi reluare, acelasi film pe care il stie ad litteram. 


Iubire, apa, sarat, dulce, amar, acru, pierdut, cer, pamant,camasa, carouri, fericire, ura, uitare,dans, ultim sarut, adio, plecare, lasare, abandonare, pierdut, pierdere, incapatanare, lacrimi, camasa de noapte, pat, perna, cuvertura, gogosi, shaorma, rame, ploaie, tigri, geam.

Cuvintele acestea ma definesc!Filmul meu cuprindea literele astea.Zic litere pentru ca ele formeaza propozitia sufletului meu. 
Un ultim dans, pe o ultima rascruce si o ultima privire !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu