miercuri, 4 aprilie 2012

Mai nebun decat nebunia!

*
Stand in cada asta aproape goala de apa si cu sfuletul plin de ea imi aduc aminte cum obisnuiam sa facem amandoi baie. Singuri, cu sarutul zburand prin parul nostru ud, cu ultimele picaturi ce se scurgeau din robinetul care era stricat, cu ultima licarire a becului ars, cu buzele vinete de la frig dar incalziti de zambetul nostru devenit recent doar scrum intr-un ziar ponosit, eram fericiti!
De obicei adormea goala si o acopeream cu un prosop din panza de paianjen a unei carti pe care o lasa deschisa pe veranda. Se mai auzea cate un tramvai cum zbura deasupra ceasului si isi uita mereu secunda in perna, ca un ultim minut amintit in istorie! Ii placea sa citeasca, in special dramele! Lasa in tot apartamentul cartile deschise si imi spunea ca doar asa se simte acasa!
Credeam ca e nebuna, ca lumea devine din ce in ce mai nebuna, dar am realizat, in ultimul timp, ca mai nebun sunt eu daca te iubesc si nebun de moarte daca nu o fac!
*
Prefer sa fiu nebun mai nebun decat sa nu te am!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu