sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Sedinta 3

"Cand il vazusem... am zambit. Si acum zambesc atunci cand vorbesc despre el. Era o zi  in care aveam informatica dar venisem cu 2 ore mai devreme sa putem savura tigara de dinainte de cursuri.Printre filosofari si aberatii ma ridicasem de pe banca si ma agitam pe acolo ca de obicei. Imaginea lui de pe banca face cat o mie de amintiri. Era linsitit, iar eu agitata, el zambea ca si mine, numai ca avea ceva diferit.Pe hol doar am schimbat doua vorbe, insa holul din lung ce era se scurtase intr-o secunda. Totul era impotriva noastra. Pana si holul. Nu am nevoie de sedinte... eu stiu ca il iubesc si par nebuna dupa cate a spus despre mine sau cate mi-a facut. I-am zis ca voi fi asa. Vom trece peste multe si ne vom impotmoli dar amandoi stim ca noua ne este sortit sa fim impreuna. Voi pleca.Buna ziua...si multumesc!"



Era imbracata intr-o rochie alba cu pasari negre pe ea. Stiam ca daca va pleca il va ierta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu