sâmbătă, 7 iulie 2012

Tu si iar tu

Intr-o camera goala sarutul tau parea gheata focului ce se incetosa!
Nu am nevoie de un paracetamol ca sa pot sa iti cant durerea in ultima adiere a  acelui ventilator stricat! Naste mici franturi de cafea si miros de portocala stricata. Imi zgarii pielea cand aud respiratia ta! Ma ridic apoi incerc sa ajung in baia mica din garsoniera ta! In  baia mica imi desfac suvitele de haine, franturile de suflet si mi le las sa alunece usor pe pielea scurta si raman goala in fata apei. Cu pielea alba, sapunul imi confunda inima cu cicatricile cadei in care imi scald si ultimul sarut. Ochii mei de ambra se pierd in palmele mele! Dupa o jumatate de ora in care mi-am cerut scuze oglinzii si dusului, am iesit pacatoasa!
Ma asteptai ca si cand nu as fi plecat, cu aceasi privire stramta, ai observat bataile inimii mele care avea frisoane de anotimpuri. Mi-ai luat ventricolul stang si mi l-ai infasurat in jurul pernei tale si am inceput sa pompez ura! Te-ai ridicat apoi si mi-ai adus ceasca de cafea cu un gust puternic de cearneala!M-ai lasat goala acoperita doar de praful atingerilor tale. Am gustat din nou cafeaua si imi suna a sare! In namolul dusumelii tale ai ingenuncheat si patul carunt al sufletului curgea spre tine cerand indurare. Lacrimi de uitare mi s-au prelins si ti-am luat tigara de pe noptiera. M-am ridicat in fund sa iti citesc ochii dar atunci te-ai aplecat spre cerul tavanului.
"Pielea ta are gustul varului ars cazut de pe tavan"
Sarutul lui avea gustul salvarii iadului! Si raiul cazut imi implora ultimul ticait al ultimei secunde de dragoste!
"O sa imi fie dor de tine"
"NU are de cine!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu